AVGUST- FAVORITI- KOZMETIKA





  Pozdrav svim čitaocima moga bloga!!!
Blog će ovih dana doživeti totalnu rekonstrukciju tako da se nemojte iznenađivati, učim sama, radim sama kako znam i umem, jer naiđoh na tihu šutnju kad zatražih pomoć od pojedinih blogokoleginica.
Ako neko želi da da neki savet, ja sam otvorena za komunukaciju!!!
Sve u svemu nadam se da će vam se izmene dopasti i bilo bi mi drago da ostavte vaše utiske.
A sada da pređemo na AVGUSTOVSKE FAVORITE što se tiče kozmetike za lice i telo koju sam koristila protekli mesec.


 
  


 Na prvom mestu bih izdvojila dva Velnea proizvoda koji su mi zaista olakšali život proteklog meseca, a tiču se nege stopala.
Do skoro nisam imala zaista nikakvih problema sa stopalima, nisam imala bilokakva zadebljanja, žuljeve i slično, koža mi je na stopalima do ovog leta bila bukvalno bebeća.
Nikada nisam koristila nikakve preparate, jedino što je bilo ptrebno s vremena na vreme jeste da upotrebim svoj PadAgg i to je to.
A onda se desilo nešto i moja stopala su počela strahovito da se suše, nije bilo kreme, balzama koji je mogao da adekvatno hidrira kožu stopala.
Verovatno je to bio uticaj letnje žege i nošenja otvorene obuće...
Po preporuci sam potraila Velnea proizvode i naletela na akciju 2 proizvoda po sniženoj ceni od 199Rsd. Inače pojedinačno su koštali oko 400-500 Rsd.
Bilo je raznih kombinacija proizvoda, ali ja sam se odlučila baš za ova dva.





 Prvi je osvežavajući FOOT ehfoliating SCRUB- piling za stopala koji u sebi sadrži ulje peperminta koje hladi i hidrira i čestice plavca i ovsenu kašu koje skidaju odumrle ćelije kože sa stopala.
Ljudi moji, ja sam oduševljena!!! Posle prvog korišćenja koža stopala savršena, skinuta sva suva koža i vraćena mekoća.

Kao logičan sledeći korak tu je i drugi proizvod FOOT luxurios BUTTER- koji je sačinjen od bogate mešavine She buttera, ulja i uree i sadrži vitamine E i B5, koji potpomažu zastitu i hidrataciju kože stopala.
Ova dva proizvoda zaista su spasla moja stopala i prezadovoljna sam sa njima, koristiću ih i nadalje.






  
Jedna od najomiljeniji kupkica za telo je upravo ova Baleina SENSITIVE kupka sa Aloe verom za osetljivu kožu.
Moja koža ne spada u tu kategoriju, ali ova kupka ima tako fenomanalan, blag i neopterećujući miris da je svako kupanje sa njom uživancija.
Formula sam polifruktolom i Aloe verom sadrži i provitamin B5 koji štiti osetljivu kožu. Cena je standardna kao i za većinu Baleinih kupki, negde oko 165Rsd, ali ako je do sad niste probali, nemojte je zaobići u sledećoj kupovini u Dm-u.



Krajem avgusta sam naletela na ovu Balea mazalicu koja pored tako slatkog pakovanja, tako dobro miriše na SLADOLED OD VANILE.
Ko voli slatkaste mirise, sladoled i preslatko pakovanje nek izvoli.
Losion se veoma brzo upija, lagana je emulzija koja se lako razmazije i ima još jednu prednost, a to je što u sebi sadrži bademovo ulje, koje mojoj koži neverovatno prija.
S vremena na vreme Balea izbaci još jedan losion PISTACI I BADEM i ona je za mene bila do skoro apsolutni favorit u hidrataciji, ali je limitirano izdanje. Izuzetan losion, ali ga nema uvek, zato sam i tražila nešto što može da ga pošteno odmeni i našla upravo ovaj. Svaku preporuku ima ukoliko se brijete ili depilirate, smiruje kožu i čini je glatkom, ublažava iritaciju momentalno.
Cena ovog soft losiona je jača nego kod ostalih negde oko 265 Rsd., ali vredi.






I nakraju proizvod o kome su pisale mnoge moje koleginice, nahvalile ga, a kod mene je tek sad došao na red je ružino ulje.
Odabrala sam da isprobam Alverde ružino ulje i zaista mi se svidelo.
Svako veče sam ga koristila nakon uobičajene noćne kreme koju trenutno koristim i budila se sa divno hidriranom, mekom i elastičnom kožom.
Njegova cena je bila oko 500 Rsd za količinu od 15ml, pakovanje malo, ali vredno.







Ukoliko su vam se svideli moji avgustovski favoriti i imate neko iskustvo sa ovim proizvodima, volele bih da ih razmenimo.
Do sledećeg pisanija budite srećne, nasmejane i negovane!!!


                                        Gigi's cup of make up
<