Essence mattmattmatt lipsticks



POZDRAV SVIMA!!!
DANAŠNJA TEMA SU VEOMA INTERESANTNI I VEOMA POVOLJNI MAT RUŽEVI KOJE JE ESSENCE OVE JESENI IZBACIO U PRODAJU.



Moj izbor pao je na dve najtamnije nijanse koje su bile u ponudi- 04 READY,SET,IMPRESS! svetlija nijansa i 05-SIMPLY BE AN ICON tamnija.
Počeću od karakteristika koje prouzvođač navodi kao osobine ovih ruževa.
Na prvom mesti kažu da je DUGOTRAJAN, pa sa tim se ne slažem u potpunosti, jer za mene je dugotrajno ono što ne može špaklom da se skine... Tako da, ostaje na usnama onoliko koliko ćete popiti nešto i pojesti, a sa sobom imati ovaj  ruž u torbici da ga popravite.



Zatim kažu da je KREMAST, sa tim se sasvim slažem i dodajem da je veoma prijatan na usnama, ima sladak ukus ( da probala sam i ukus) i miriše na neku vanilu ili kolače što mi se veoma dopada. 
POTPUNA POKRIVENOST- kada se namaže treba sačelati koji minut da se ruž malo osuši, pa dodati još jedan sloj najmanje, da bi boja bila potpuno ravnomerno raspoređena na usnama.
NE SUŠI USNE- apsolutno ne!
Ja bih još dodala da ima malo preveliki aplikator za nanošenje, ali veoma upotrebljiv, treba se samo navići. Takođe, nisam koristila nikakvu olovku prilikom nanošenja i moram reći da je aplikator veoma precizan, tako da olovku možete slobodno zaobići.

05 SIMPLY BE AN ICON je tamnija nijansa, a ono što je karakteristično za ove ruževe je da u startu izgledaju kao sjajevi, dok se malo ne osuše i poprime mat izgled. Ja ovu boju vidim više kao idealnu večernju, tamniju nijansu. Naravno, sve je individualno...


Možda se na svočevima ne razlikuju koliko se u prirodi mogu razlikovati ove dve nijanse.


 04- RADY, SET,IMPRESS-je svetlija varijanta, više vuče na mešavinu crvene i cvekla boje. Malo vedrija i prikladnija za dnevnu varijantu.
Evo kako jedan i drugi izgledaju na mojim usnama.


 Čini mi se da sam napravila malu grešku, možda je trebalo da uzmem neku od svetlijih boja i jednu tamnu, umesto ove dve boje koje se skoro ne razlikuju na slikama.
Naravno, na greškama se uči, a ja bih za kraj dodala da su ovi ruževi ok za svaki dan, ako imate strpljenja da ih nadograđujete. Veoma su hidrantni i ne suše usne, pigmentovani, ali po meni  nemaju taj pravi mat efekat kao što sam navikla od mat ruževa.
Cena im je nekih 300 i nešto dinara, znači prisupačna, super miris i ukus ruža, ali trebalo bi poraditi na dugotrjnosti i pravom mat efektu.
Sve u svemu nije loše, ali može to mnogo bolje!!!


Da li ste vi isprobali ove mat ruževe?
Kakvi su vaši utisci?
Do sledećeg pisanija budite vedre i sunčane, iako nas očekuje magla, kiša i ružno jesenje vreme!!!


                                     Gigi's cup of make up

 
<