HAIR PRO-TOX tretman za kosu


Gigi's

Veliki pozdrav dragi moji!

Danas na meniju priča o tretmanu za kosu koji mi je baš prijao dok sam ga koristila.
Reč je o šamponu i masci za kosu  mađarskog brenda KALLOS  Cosmetics.

Šampon i maska su iz iste linije koja je namenjena oštećenoj kosi i sadrže u sebi KERATIN, KOLAGEN i HIJALURONSKU KISELINU.





web

ŠAMPON HAIR PRO-TOX

Formula šampona sa ova  tri sastojka savršeno neguje i dubinski oporavlja oštećenu dlaku, jača njenu strukturu i obnavlja je od korena do vrhova.
Nežno čisto dlaku, osećaj mekoće počinje od prvog trebutka kada na valžnu kosu nanosite šampon i to je nešto što sam zaista prvi put iskusil sa nekim šamponom.
Posle pranja gotovo da nije ni potrebno da nanostite na kosu bilo koji tretman za raščešljavanje, jer  kosa ostaje i dalje meka i glatka, laka i ne mrsi se.
Često mi se dešava da na početku pranja imam taj diva gladak osećaj da mi je kosa u startu meka čim se nanese šampon, ali posle ispianja kosa ostaje suva i zaista je potrebno koristiti neki od preparata za raščešljavanje.
Naravno, moram da se ogradim da je takav efekat ostavio šampon na moju kosu koja je tanke dlake, ima je puno i lako se mrsi i plus je hemijski tretirana.

Dodatan efekat hidratacije vlasi i samog sjaja daju i Pantenol, zatim Kokosovo ulje i Maslinovo ulje koji su sastavni deo ove formulacije.
Dakle, kosa je  meka, vlas zaglađena i sjajna i hidrirana.
Naravno, potpun efekat šampon pokazuje posle dužeg korišćenja, ali zagarantovano na prvo pranje osvojiće vas osćaj mekoće i zaglađenosti.



web


MASKA ZA KOSU HAIR PRO-TOX

Maska za kosu sadrži sve iste sastojke kao i šampon.
Nanosi se naravno po završetku pranja i preporuka je da se drži ne duže od 5 minuta i posle toga ispira.
Moje iskustvo sa nanošenjem maske, što se tiče dužine držanja je još kraće, jer je moja kosa tako brzo apsorbuje da ukoliko je duže držim postoji šansa da će mi se kosa brže mastiti.
Stoga koristim masku kao regenrator, nanesem je na krajeve, dobro je utrljam i odmah ispiram.
Efekat je zaista sjajna kosa, oporavljena i hidrirana.
Pakovanja oba proizvoda su zaista izdašna, šampon u mililitraži od 500 i maska koju popularno zovu *krmača* od 1000 ml.
Naravno, šampon sam svakako pre potrošila, ali zato maska traje gotovo beskonačno.
Masku sam nastavila da koristim i u kombinaciji sa drugim šamponima i efekat je isti.
Cena je takođe veoma pristupačna s obzirom na količinu prizvoda koju dobijete, pa tako ja sam za oba proizvoda potrošila manje od 1000 Rsd.
Svakako ako želite da isprobate ove proizvode postoje i pakovanja manje mililitraže.
Ako se pitate gde nabaviti KALLOS preparate za kosu, ima nekolko opcija.
Prva su Beogradske pijace, druga manje parfimerije i frizerski saloni i treća koju sam ja našla jeste prodvnica u Žarkovu u Ace Joksimovića koja je ujedno glavni uvoznik i distributer  KALLOS proizvoda za negu kose.


Gigi's
Ukoliko niste probale do sad ove proizvode imate moju preporuku.
Do sledećeg pisanija.... Gigi


                                                    





<