MAKEUP REVOLUTION LONDON - MARMEIDS FOREVER PALETA

Gigi's
         
                                                  MAKEUP REVOLUTION LONDON 
                                                           MERMAIDS  FOREVER
                                                                       PALETA



Veliki pozdrav posle dužeg vremena..
Danas na meniju paleta senki koja mi se učinila interesantnom,  inače Makeup Revolution palete su veoma popularne ovih dana, što zbog broja senki i boja, što zbog pristupačne cene.
 Mermaids Forever je moja prva Revolution paleta!


Gigi's


Revolution palete spadaju u kategoriju senki, solidnog kvaliteta i pristojne cene.
Cene su za nekih 500 din. skuplje nego većina drogerijskih paletica koje su kod nas dostupne.
Odnedavno ceo asortiman Revolutions prizvoda može se naći u Aleksandar radnjama, mada još uvek ne u svim. Onlajn, Instagram poručivanja su do sada bili jedini način da se nabave ove lepotice ili da imate sreće da natrčite na njih u nekoj od parfimerija.


Gigi's

Kao i većina paleta koje sam do sada koristila i ovde je slučaj da imate senke koje su fantastične, zatim one koje su solidne i mogu da prođu i naravno one sa kojima ne znam šta bih..
Takav je slučaj i sa ovom ''Sirena zauvek'' paletom.

Gigi's

 Paleta sadrži 32 boje, tople i hladne tonove, mat i šimeraste, ali svakako nisu sve istog kvaliteta i pigmentacije. Paleta daje zaista dosta mogućnosti za kreiranje raznovrsnih look-ova.
Slede svočevi:



Svočevi su po redu s desne na levu stranu palete, odozgo na dole, kako bi bilo lakše da se isprate sve boje. Desna strana palete od svetlijih ka tamnijim tonovima senki.

Svoč 1. - Forever, Bay Myth, Song - nijanse od mat bele do svetlo sive šimeraste, solidne pigmentacije.
Svoč 2. - Seashell, Creature, Magic, Urchin - nijanse od boje školjke sedef, preko bledo kajsija ka ružičastim tonovima.
Svoč 3. - Enchant, Starfish, Pretty, Princess - nijanse od mat bele, kajsija šimeraste, preko roze do jorgovan ljubičaste.
Svoč 4. - Future, Ariel, Pink Sea, Ocean- kao najpigmentisanije boje u ovom delu palete.




Slede svočevi drugog tamnijeg dela palete.

Svoč 1.- Mermaids, Fishtall, Treasure, Imagine
Svoč 2.- Sea, Land, Kingdom, Harmony
Svoč 3. - Waves, Turtle, Mineral, Prince
Svoč 4. - Splash, Undersea, Seabed, Whale


Ono što se lako može zaključiti kada se pogledaju svočevi je upravo to što sam i na početku rekla vezano za ovu paletu.
Solidna, dosta boja, neke senke praktično neubedljive, ali zato većina jače pigmentisanih boja su izuzetne.
Moji favoriti su: Starfish, Ariel, Ocean, Waves, Pink Sea i ostatak tamnijih nijansi desnog dela palete.
Interesantno je da nema crne koja je uglavnom jedna od ''essential'' boja za svaku paletu, ali s obzirom da se radi o Sirena paleti, crna se nekako ne uklapa.

Cena ove palete je bila 1650 Rsd, ja sam je kupila u lokalnoj parfimeriji na Senjaku.

Drage moje da li je naka od vas koristila ovu paleticu?
Pišite mi svoje utiske, moji su zaista solidni i preporučujem je svima koji žele da eksperimentišu sa bojama, jer daje zaista pregršt mogućnosti, a cena je pristupačna sazmerno broju senki i mogućnosti.

Do sledećeg pisanija....
Dragana Gigi Matijević


                                                      Gigi's cup of make up

<