SHAMPOO FOCUS: NATURA SIBIRICA - OBLEPIKHA SIBERICA -nutrition and repair with laminating effect

           

                                                                    NEGA KOSE

Gigi's
                                                               NATURA SIBIRICA
                                                           OBLEPIKHA SIBERICA
                                                                       ŠAMPON 


Pozdrav dragi moji!
Danas na meniju jedan proizvod za negu kose koji već duže vreme koristim i svakako da će biti jedan od mojih godišnjih favorita.
Reč je o proizvodu brenda NATURA SIBIRICAOBLEPIKHA SIBERICA- šamponu namenjenom za prehranu i obnavljanje vlasi sa efektom sjaja,  za slabu i oštećenu kosi.
Oblepikha je drugo ime za biljku Pasji trn ili Vučji trn koja je bogata velikim brojem nutritijenata.
Vučji trn smatraju jednom od najlekovitijih bobica na svetu!

Naime, pre tačno 4 meseca radila sam keratinski tretman, pre odlska na more, da bih svoju kosu dodatno hidrirala i pripremila na uticaje morske vode i sunca.
Posle keratinskog tretmana preporuka je koristiti šampone koji u sebi ne sadrže sulfate, silikone niti parabene. Šamponi ovog tipa produžavaju zadržavanje keratina na vlasi.
S obzirom da izbor u Liliju nje bio preveliki, samo dva brenda, birala sam između AlfaparfaNatura Siberica Oblepihka šampona.
Jasno je koji sam odabrala. :)

Iskrena da budem, nisam znala ništa o ovim šamponima, a izbor je pao na Oblepikha šampon, najpre zbog količine priozvoda.
Pakovanje sadrži 400ml, što je pozamašna količina u odnosu na cenu od nekih 480 Rsd, u tom trenutku, dok je Alfaparf za istu cenu nudio gotovo upola manje proizvoda.
Naravno, kao neko ko voli vesele i vedre boje mom oku više je prijala predivna tirkizna boja bočice i dizajn ukrašen sibirskim bobicama, cvećem i vilinkonjicima...

Gigi's

Posle 4 meseca konstantnog korišćenja ovog šampona, zaista sam se uverila u kvalitet i negu koju pruža.
Moj tip kose je: tanka dlaka, koren koji se brzo masti, suvilji krajevi i hemijski je tretirana - izvučeni plavi pramenovi...
Posle pranja, kosa je zaista meka kao svila, hidrirana i sjajna.
Šampon neverovatno brzo peni i potrebna je veoma mala količina  proizvoda da se čitavo vlasište dobro zapeni.
Po meni veliki plus ovog proizvoda je to što ga se moja kosa ni posle 4 meseca nije zasitila.
Obično mi se dešavalo da posle dužeg perioda korišćenja nekog šampona ili dobijem perut, ili počinje da me svrbi teme, ili kosa počinje neverovatno brzo da se masti.
Predpostavljam da je pored kvaliteta sastojaka, presudan faktor odsustvo silikona, parabena i sulfata.

Gigi's

Neću vas zamarati previše detaljnim spiskom sastojaka koji čine ovu recepturu, navešću vam po meni najdelotvornije!
Organsko ulje Vučjeg trna koje je sadrži vitamin A, B1,B3,B3,B6, C,D, E i K1 vitamine, bogato je retkim omega 7 masnim kiselinama, koje utiču na regeneraciju, zatim Organsko Marokansko Arganovo ulje, Organsko ulje Sibirskog Bora, Organski sibirski Zlatni koren (Krasula) i  biljka iz porodice gljivica - Kladonija.


Za kraj, ovo je šampon za svaku preporuku osobama koje imaju isti tip kose kao i ja i odličan šampon posle keratinskog tretmana ( produžava zadržavanje keratina na kosi).
Ukoliko ste koristile ovaj šampon, pišite da li delimo isto oduševljenje?
Do sledećeg pisanija....

Dragana Gigi Matijević


                                                         Gigi's cup of make up

<