The Balm- NUDE DUDE paleta senki

Gigi's

                                           THE BALM -  NUDE  DUDE paleta senki

Veliki pozrav!

Danas na meniju jedna od popularnijih paletica u poslednje vreme kod nas, The Balm - Nude Dude volume 2.
Ova paleta je naslednica čuvene Nude Tude palete u kojoj su potovi smešteni na zgodnim golišavim devojkama, dok Nude Dude - momci skrivaju svoju golišavost potovima divnih nude tonova.
The Balm proizvodi prepoznatljvi po svojim retro, pin -up modelima na pakovanjima, nešto su što verujem da svaki ljubitelj  kvalitetne dekorative želi da poseduje...
 Prošlog meseca sam iskoristila priliku,  pa sam ovu paleticu kupila po nešto sniženijoj ceni, negde oko 2800 i nešto Rsd, trenutna njena cena je 3,989 Rsd. na snjiženju sa cene od 4.199Rsd. na Lilly-jevom sajtu, sa kojeg sam i ja naručila paletu.

Da nije popust bio značajan, razmislila bih da li da pazarim ovu paleticu, ipak, nisam se pokajala.


Gigi's

Ukoliko volite nude senke, dobro pigmentovane i kremaste boje, koje su idealne za dnevnu šminku, ali i za večernje look-ove, onda ovi momci imaju šta da ponude. U paleti se nalazi 6 svetlih nude tonova i 6 tamnih.


A sada da pređemo na svočeve.


Gigi's


1. Fearless - je prva boja u palet, mat bež senka za osnovu, predeo ispod obrva.
2. Flavless - mat kapućino seka, idealna tranzitna senka za pregib kapka.
3. Firm - divna šimerasto kremasta bronzana.
4. Flirty - jedna od mojih najomiljenijih šimerasto ružičasta.
5. Friendly - braon- moka mat senka.
6. Fierce - crna mat senka sa diskretnim zlatnim šljokicama.




Gigi's
Intenzivniji deo palete.

7. Fabulous - Predivna šampanj boja, može se slobodno korstiti i kao hajlajter.
8.Faithful - šimeasta, kremasta zlatna senka.
9. Fit - šimerasta bronzana svetlija senka.
10. Feisty - mat tamno ružičasta senka idelana za pregib kapka.
11. Funny - šimerasta tamnije bronzana senka.
12. Fine - tamno braon senka sa blagim šimerom.

Ono što je interesantno, na poleđini palete nalazi se detaljan opis sastava mat i šimerastih senki, što do sada nisam sretala na drugim paletama.
Paleta sadrži 12 senki, ukupno 9,6g i spakovana je u kartonsko pakovanje s magnetnim poklopcem i sadrži ogledalce.  U paleti nalazi se dvostrana četkica za senke, sa jedne strane četkica za nanošenje senki i četkica za lajner sa druge stane.
Dvostranu četkicu sam pokušala da koristim, ali senke se  bolje ponašaju sa četkicama koje inače koristim.

 Cena ove palete nije niska, šta više i ja sam se razmišljala kad sam je kupovala, ali zaista sam oduševljena kvalitetom senki.
Meni odgovaraju!
Pre svake kupovine napravim malo istraživanje i tako je bilo i sa ovom paletom.
Mišljenja su podeljena, poređena je i sa drigerijskim paletama poput Essence, koji je daleko pristupačniji, ali moram reći da se nisam pokajala.

Do sledećeg pisanija pišite mi svoje utiske.
Da li biste potrošile značajniju svotu novca za kvalitetniju kozmetiku i make up?

Dragana Gigi Matijević


                                                  Gigi's cup of make up
<